Äntligen!! (37+3)

.. Nu är våran månad här, September, har nog (kan iochförsig skippa det där nog:et) aldrig längtat så mycket efter September och hösten som jag gör i år. Har som yngre, när jag gick på högstadiet och första året på gymnasiet, lidit lite utav höstdepression, så det är väl den självklara anledningen till varför jag aldrig längtat efter hösten.

Men nu, nu är den äntligen här!! Jag känner mig så pirrig inför allt det som komma skall!
Jag kan fortfarande inte förstå att JAG (och "lilla" fina Kim) om några dagar (!!!) kommer gå runt här i Farsta och sjuva på våran barnvagn med lilla, lilla Orvis i. Vi kommer ju vara så stolta som har fått världens finaste bäbis..

Jag är så nyfiken på hur du ser ut lilla Orvis, har du din pappas vackra ögon? Hoppas det.. Har du mycket hår på huvudet. (Jag började få hår på huvudet efter min 1-års dag) Har du rött hår, som din far?
Jag är så nyfiken på hur du är lilla Orvis, har du din mammas hetsiga finska temprament? Är du lika genomsnäll som din pappa? Envis är du säkert, med tanke på hur envis mamma och pappa som du har!

Helt otroligt att man kan älska ett ofött barn så himlans mycket.

Kommentarer
Postat av: Mummi

Tänk vad många födelsedagar vi kan fira nu på hösten, härligt, först ut blir Orvis sedan fortsätter det av bara farten. Ja kom ut nu lillOrvis, vi längtar efter dig också.

2007-09-01 @ 11:23:53
Postat av: Anna

Mummi: Det kanske slutar med att t.o.m. jag älskar hösten! :-)

2007-09-01 @ 11:28:30
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Josefin

Å, jag kommer ihåg hur jag kände när det blev 1 mars, det kändes helt overkligt - vår månad! Bebismånaden!
Och för dig är det väl helt säkert att det blir september, eftersom det blir snitt? Har ni fått något datum än? Snart har ni er lilla bebis! kram

2007-09-01 @ 13:24:19
Postat av: Julia

Hej! Har läst din blogg ända sedan första början, och undrar; tänker Du fortsätta blogga när bäbisen har kommit? Lycka till med allt! / Julia

2007-09-01 @ 14:29:13
Postat av: Anna

Josefine: Ja, det är säkert att det blir September, man planerar ju inte in snitt efter BF. Nej, hoppas på att få veta datum imorgon. Ja, nu är det inte långt kvar.Kram
-
Julia: Kul att du hängt med från start! :-) Som jag känner idag så kommer jag absolut forsätta blogga. Men jag vet inte hur mkt jag kommer orka/hinna skriva. Men uppdatera bloggen kommer jag garanterat göra.
Kram

2007-09-02 @ 12:28:23
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0