Besök hos gammelmormor & gammelmorfar i Nykvarn.

Vid 12-tiden så åkte vi ut till "vårat" lantställe i Nykvarn, Lillan fick mysa med gammelmormor, gammelmorfar och farmor idag. Dock sov hon nästan hela tiden, vaknade när vi kom hem vid 20-tiden.
Kims kusin, Hugo, som är 17 månader var också där, han satt bara och tittade på Lillan, men han vågade inte röra vid henne.
Av farmor Maria fick Lillan en jättefin nallebjörn som var lika stor som Lillan, ganska sött faktiskt! :)

 

Sist jag träffade lilla Hugo (Lillan var inte född då) så tyckte jag att han var så himla liten och pluttig, men nu, nu känns han så himla stor.

Idag så har jag även sprayat gipsavgutningen på magen i guld, det blev jättefint! Ska även göra avtryck av Lillans fötter & händer på sidan av magen. Kan vara kul att ha som minne, hur stor magen var och hur små Lillans fötter och händer är. Trodde faktiskt att jag skulle sakna magen mer än vad jag gör,men det är ganska skönt att känna sig smidig i sängen, alltså kunna vrida och vända på sig hur man vill utan att ha en jättemage ivägen, jag har fortfarande lite svårt att röra mig helt fritt p.g.a. att det svider i såret. Men ibland kommer jag på mig själv när jag sitter med händerna på magen och känner efter sparkar, men så kommer jag på, lilla Orvis ligger ju här brevid mig och sover. Ganska overkligt...
Lillan fick även en jättefin rosa velourdress av gammelmormor och gammelmorfars vänner (de är även lilla Hugos mormor och morfar), tyvärr har Lillan redan fått den dressen så imorgon ska jag ner till Farsta centrum och byta till något annat fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0