Födelsedagskalas & kräftskiva.

Igår så var vi på kalas hos min faster "M" och hennes sambo "P", "P" fyllde 41 år. Vi blev bjudna på en helt underbar smörgåstårta. Av mig och Kim fick "P" massa olika höstblommor så att han kan göra fint ute i trädgården.
Vid 17-tiden så tackade vi för oss och begav oss av i ilfart mot Mariefred, där skulle vi gå på kräftskiva. Det var mycket trevligt, men vid 22-tiden så åkte vi till Kims mormor och morfars lantställe och sov där så att vi slapp åka hem till Farsta.

  
Detta var gårdagens outfit.
-Klänning, H&M mama
-Svarta strumbyxor, H&M
-Bruna stövlar med kilklack, Skovision (ej med på bild)



Passade även på att ta kort på världens coolaste 2-åring, min kusin Theo (har valt att ta bort hans ansikte eftersom att jag inte vad hans föräldrar tycker om att jag lägger upp deras prins på nätet)

image296

 

Cool jacka va? Den har Orvis morfar köpt. ;) Hoppas morfar "B" köper lika coola kläder till Orvis också.

 
Nu så ska jag laga lite lunch, idag blir det tonfisksallad med pasta. Efter lunchen ska vi se på film, hyrde 2 filmer i fredags men hann bara se en, så idag ska vi se den andra "Hypnos". Känner verkligen bara för att sitta hemma idag och vila upp mig inför kommande veckan. Räknar nästan minuter tills att jag ska vara på Sös imorgon.

Kommentarer
Postat av: Chriszy

Vilken underbar klänning du hade på dig :).

2007-09-02 @ 19:15:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/6207
Postat av: Anna

Chriszy:
Tack så mycket! :-)

2007-09-02 @ 19:33:46
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0