Heavens on fire. (37+4)

Har haft en riktigt slappardag idag, såg på film, den var totalt värdelös, käkat ostbågar och sörplat Cola med min älskling! Idag har jag en sån där nyförälskelsedag, men ibland så tar gravidtetshormonerna över och jag blir småsur (Kim anser nog att jag blir skitförbannad)...

Om en stund så kommer min mamma och hennes man över på lite fika, det blir vaniljglass med hallon och blåbär från deras lantställe.

Har tagit lite kort idag...

Här är resultatet:

image299
Tonfisksallad
Fullkorns pasta
Tonfisk
Avocado
Tomat
Fetaost
Ägg
Gröna oliver
Enkelt och mycket mättande!


image300

  
image304
De vackra blommorna jag fick av Kim i torsdags.

image305
 
Finns det något vackrare än en riktigt fin aftonrodnad?

Gammalt skrock säger att är det vacker aftonrodnad
så blir det vackert väder nästkommande dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka vackra bilder!!Ang ett gammalt inlägg som du skrev:Javisst är det otroligt hur stark kärleken kan vara trots att man inte träffats?Det är magiskt,ingen annan kärlek är som kärleken till ens barn =) Ja och nu är det Er månad och snart kommer ert mirakel...Det är så häftigt!!Snart är ni 3 för alltid...

2007-09-02 @ 21:43:34
URL: http://barnkarusellen.blogspot.com
Postat av: Anna

Johanna:
Tack så mycket! :)
Det är verkligen otroligt hur mkt man kan älska ett ofött barn men hur stark blir då kärleken när barnet väl är fött?

2007-09-02 @ 22:24:16
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Ebba

oj hjälp vad vackert! vart är det där taget någonstans?

2007-10-11 @ 18:21:39
Postat av: Anna

Ebba: Taget från vårat vardagsrumsfönster.

2007-10-11 @ 18:25:47
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0