Lillans första café besök.

Idag har vi "firat" Lillans 1-veckas dag! Vi mös på morgonen med pappa Kim och vid 14-tiden så tänkte vi bege oss ut på en promenad med min vän Anna, men när vi kom utanför dörren så började det småregna, så vi bestämde oss för att gå ner till Farsta centrum och ta en fika. Sagt och gjort, Lillan, jag och Anna shoppade lite, jag köpte 4 st rosa bodys för 80:- på H&M och en söt rosa fleecefilt med katter på. Sedan fikade vi, Lillan sov sig igenom hela sitt första café besök, men vem blir inte trött efter en shopping tur med de två Annorna? ;) Jag & Anna satt och pratade massa roliga minnen från våran gymnasie-tid, alla våra krogrundor och våra mer eller mindre speciella klasskamrater, det vore sååå roligt och ha en klassträff, för att få se vad folk gjort med sina liv under de här 2 åren. Är det kanske fler som har barn?

När vi kom hem så testade Lillan sin babysitter för första gången, bara hon fick ha nappen som sällskap så var hon nöjd! Min söta lilla flicka, jag älskar dig så. Kan sitta och hålla henne i min famn och bara titta på henne i evigheter, hon är så vacker, min lilla dotter.

image349

(Man kan inte alltid vara söt)


Nu så ska jag & Kim ha lite filmkväll (Lillsessan sover gott i sin säng med "nya" pyjamasen som hon fått av gammelmormor Gerd) , coca colan är uppdukad för Kims del, jag tänker snaska lite ostbågar. mums!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gud, hon är ju t.o.m underbar när hon grimaserar!

2007-09-14 @ 20:36:44
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Anna

Nathalie: HaHa, ja det är hon! :-)

2007-09-14 @ 20:41:58
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Josefin

Men ååå vad hon är liiiiten! Och söt såklart! Jag vill också fika med Lillan. När Alvin inte är snorig längre alltså. Kram!

2007-09-14 @ 22:09:28
URL: http://www.youtube.com/watch?v=eEqUKPhHIWA
Postat av: Josefin

Oj förlåt, klicka inte på den där länken, det är en jätteäcklig film! Massa kobajs och äckel ;) Men ett bra budskap. Den råkade fastna i länkfönstret, inte meningen!!

2007-09-14 @ 22:10:45
Postat av: Anna

Josefin: Hojta till när söt-Alvin är frisk så kan vi ta en fika! Haha, fy vilken äcklig film. Är det erat fredags-nöje på Söder? ;)

2007-09-14 @ 23:03:52
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Pappsen

Så söt och "filurig" man kan se ut.

2007-09-17 @ 14:07:52
Postat av: Mummi

Vilket smart liten tös som redan kan sången Imse vimse spindeln....

2007-09-17 @ 17:19:20
Postat av: Anna

Pappsen: Ja, hon ser verkligen filurig ut min lilla tjej. :-)
-
Mummi: Javisst, har inte ens tänkt på att det ser ut som att hon gör rörelsen till Imse Vimse Spindeln. Jag sjunger den sången för henne varje dag så det är inte så konstigt om hon kan den redan ;-) Vi har ju övat på den i 10 dagar.

2007-09-17 @ 21:04:40
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0