Lillsessans första barnvagnspromenad.

Vid 10.30-tiden begav vi tre oss iväg mot Farsta centrum och BVC. Allt gick bra på BVC, Lillan började med att kissa ner deras våg, men hon måste ju märka revir och visa att hon varit där :) Hon vägde 3020 gram, så hon har alltså gått upp sedan vi åkte hem från BB, det känns ju skönt. Vi ska tillbaka nästa på tisdag, BVC-tanten tyckte att Lillan var så gul men hon är så pigg och alert så det är säkert ingen fara. Vi passade på att byta några av de kläderna fick i present, vi bytta till större storlekar och så passade jag på att shoppa lite annat också. Ett par byxor, 2 bodys, en tjocktröja och ett par vantar. Idag har Lillan fått ha ett par strumpor som vantar, tokigt värre.

 

image343


  (Den stolta modern)

Vi åkte hem till Lillans mormor efter Farsta-besöket, vi åt lite middag ihop och sedan följde min syster My med hem till oss, så nu kollar vi på Idol och Lillan ligger hos sin moster och myser!

image347


De här supersöta skorna (i storlek 18) fick Lillan av min kusin som bor i Finland, såå fina!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Första gången vi var på bvc med Vincent frågade Monica (våran sköterska) om han hade bajsat något sen han föddes. "Ja, men inget sen vi kom hem från BB, så det kommer väl vilken dag som helst". Mm, han bajsade SEX ggr under samma besök, och kissade väl två. Och kräktes. Så han visade upp alla sina färdigheter!
Var i Farsta bor ni? Jag har också bott i Farsta..

2007-09-13 @ 22:32:04
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Anna

Nathalie: HaHa, det var inte dåligt ;) Lillan har kommit igång med både kisseri och bajseri, herrejessus så mycket det kan komma ur en liten flicka! :) Vi bor i Farsta Strand, Filipstadsbacken. Vart bodde du?

2007-09-13 @ 22:59:10
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Nathalie

jag bodde också i farsta strand! brunskogsbacken. inte världens finaste gata kanske, men jag trivdes ganska bra. önskar ibland att jag bodde kvar, det hade varit så mysigt att gå nere vid sjön med vagnen

2007-09-14 @ 08:31:40
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Jessica

Vilka söta små skor! Och söt tjej :-)

2007-09-14 @ 08:49:05
URL: http://invited.blogg.se
Postat av: Anna

Nathalie: Äh, vad spelar det för roll vad gatan heter? Så länge man trivs, vi trivs jättebra här uppe på backen, tyvärr bor vi ju bara i en 1:a, men hoppas på att hitta en större lägenhet här. Ja, det är jättefina promenadstråk här! :)
-
Jessica: Ja, tack! :)

2007-09-14 @ 09:02:43
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0