Min fina lilla dotter.

Älskar min fina lilla tjej så otroligt mycket. Hade aldrig kunnat tro att man kunde älska någon så mycket, jag är så glad för att jag fått äran att bli mamma. Jag hade heller inte kunnat tro att känslorna kunde växa sig så starka på så kort tid, och för varje dag som går så älskar jag min fina lilla dotter mer och mer. Vart ska det hela sluta?
image356





Lilla teaterapan visar vad hon går för när hon ligger och myser i mosters famn.

Idag så har jag, Lillan och pappa Kim varit och fikat i Farsta centrum med min syster Ida och Kims kompis, Robert.
Efter fikat så var vi och bytte den rosa Hello Kitty dressen som Lillan fick igår. Jag bytte till en Hello Kitty body med olika mönster och ett par rosa byxor, båda två i storlek 62. En sak som förundrar mig är; Jag och min syster Ida har letat som tokar efter en lite varmare mössa åt Lillan, men alla mössor är i storlek 60/62 alltså 2-4 månader, lilltjejen drunkar ju i dem mössorna. Det verkar nästan som att H&M, Lindex, Kappahl och Åhléns tror att små nyfödda flickor och pojkar inte behöver varma mössor att de klarar att hålla värmen i tunna bomullsmössor. Skumt...

  


Lillan tappade navelsträngsstumpen idag också, skulle göra rent den och då lossnade den.
Tanten på BVC får kolla på naveln på tisdag, hoppas allt ser fint ut.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

1. På den andra bilden (den första lilla bilden) gör hon en min som är SÅ lik en av Vincents miner.
2. Vad konstigt, jag hittade en fodrad fleecemössa innan Vincent föddes, i liten storlek. Hr du kollat PO.P? De är ju visserligen ganska dyra, men ändå... Och jag skulle nog ge mig på att leta på Tradera också, så mycket av bebiskläderna där är i så fint skick så det nästan är löjligt.
3. Vincent tappade sin navelstump när han var 10 dagar gammal, vi var jättestolta :D

2007-09-16 @ 22:13:32
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Anna

Nathalie: Kul att hon och Vincent gör likadana miner, jag kan sitta hur länge som helst och gapskratta åt hennes tokigheter :)
Har inte kollat P.oP, tycker oftast de har så "fula"/tråkiga grejer, får kika in där nästa gång jag är i närheten.
Tradera är inget för mig, skulle själv aldrig sätta på mig begagnade kläder (om jag inte ärver kläderna av kompisar/släkt) så därför vill jag inte heller klä på mitt barn begagnade kläder.
HaHa, jag blev både stolt och äcklad :P

2007-09-16 @ 22:33:54
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Paulin

Gud vilket litet charmtroll :) Såå söt!

2007-09-16 @ 23:57:47
URL: http://paulin.blogg.se
Postat av: Anna

Paulin: tack så mycket :)

2007-09-17 @ 04:49:01
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0