Mys, mys, MASSA mys.

Idag så har jag och Saga haft en riktig slapp och mysig mor & dotter dag. Vi vilade en stund på förmiddagen tillsammans, det behövdes verkligen kan jag säga. Vid 14:30 så gick vi ner till Farsta för att besöka BVC för tredje gången, lilla Saga har nu gått upp till 3420 gram men hon har inte vuxit på längden. BVC-sköterskan berömde Saga för att hon var så stark i nacken och ilsken när vi skulle väga och mäta henne. Efter BVC-besöket så tog vi en lång omväg hem, i vanliga fall tar det 10 minuter från Farsta och hem, men nu gick vi runt i ca. 45 minuter, jag njöt av den vacka hösten och Saga hon sov så sött, min älskling.


Det har verkligen varit skönt att bara vara hemma vi två.


Här kommer en liten skiss på min "Saga-tatuering". Det är min bästa vän, Victoria, som designat den. Snygg va?
Vi får se när det finns tid och pengar att göra den, jag hoppas att det är inom en väldigt snar framtid.





Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag skulle gjort "strecket" som går uppåt mot a:et lite formigare, rundare liksom + att jag nog inte skulle tagit med det stora hjärtat! Gulligare med ett litet diskret hjärta. Eller också bara ha det stora, det blir för mycket med två.. Det är vad jag tycker, men det är ju din tatuering ;)

2007-09-26 @ 16:32:04
Postat av: Linda

Själv skulle jag inte ha gjort S:et så långt ner, men annars är den as fin! Och som sagt, det är ju din tatuering ;)

2007-09-26 @ 18:56:09
Postat av: Anna

Som sagt (skrivet), det är endast en skiss, får se hur slut resultater blir. Men tack för era åsikter! :)

2007-09-26 @ 20:17:27
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0