Saga har världens snällaste mormor.

Klockan 4 imorse så var Saga hungrig & efter frukosten så var hon superpigg, hon ville vara uppe och mysa med sin mamma för att kunna pussa pappa innan han gick till jobbet. Sagt & gjort, vi var uppe, men vid 6:30 så gick vi och la oss igen. ;) Vid nio-tiden så var det dags att gå upp igen, vi gjorde oss iordning, Saga sov en stund till och ja hann duscha och tvätta håret, sicken lyx!
När Saga var mätt och belåten så var det dags att gå ner till Farsta centrum och träffa en utav mina arbetskamrater, Wanja, av henne fick Saga en jättefin lila pyjamas med en nallebjörn. Wanja bjöd mig på lunch, vi åt en varsin sallad, det var supersmaskigt och jag kände mig jättenyttig (fast att det var pasta i salladen för min del & jag åt även lite bröd till). Vi tog en kaffe på maten och satt och snackade om allt mellan himmel & jord, det var jättetrevligt.

Vid 17-tiden så träffade jag min mamma (hennes man var också med) i Kista centrum, min söta rara lilla mamma köpte en jättefin klänning till mig på Indiska. Lilla Saga fick en fin overall, den fick hon av mammas man, Ismo. De bjöd även på middag, det blev libanesisk kycklingspett med pommes (jag var ju så nyttig till lunch så jag syndade lite) När vi kom hem till mamma så fick Saga ännu mer presenter av två av mammas vänner, ett par tofflor, ett gossedjur, en rosa dress och en fin randig mössa.


  



Dagens outfit för både mig och lillsessan:

 

 

- Jag;
Brun klänning från Åhléns, 299:-
Ljusbeiget linne från Vila.
Svarta mönstrade strumbyxor från H&M.
Bruna kilklacksstövlar, Skovision.
Halsband från Guldfynd.

- Saga;
Klänning från Åhléns (present från min vän Victoria)
Vita strumbyxor från H&M.
Till detta hade Saga en fin vit kofta, även den en present från Victoria
 (ej med på bild)

( Idag hade Saga på sig klänning för allra första gången, visst var hon fin min älskling? )

Kommentarer
Postat av: Mummi

Visst är hon fin vår söta lilla Saga men hennes mamma var också fin! PoK, älskar er!

2007-09-26 @ 22:14:52
Postat av: Sooz

Haha vad söt hon är!! :D:D

2007-09-26 @ 23:35:58
URL: http://Sooz.webblogg.se
Postat av: Malena

Hehe så söt klänning Saga hade. Roligt bara att Nicole hade en röd precis likadan på sig igår :P

2007-09-27 @ 05:41:25
URL: http://nicolesjobeck.blogg.se
Postat av: Anna

Det var nog den sötaste klänningen jag har sett =)))

2007-09-27 @ 08:10:39
Postat av: Anna

Mummi: Tack så mycket, snälla du! Puss!
-
Sooz: Tack! :)
-
Malena: Haha, coolt att de hade likadana kläder fast olika färger på samma dag och allt!
-
Anna: Vilken av de 3 klänningarna som var med i inlägget? :)

2007-09-27 @ 09:45:00
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jättefina klänningar, både den du fick och den Saga har på sig :)

2007-09-27 @ 15:40:32
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Anna

Nathalie: Tack så mycket! Dina kommentarer gör mig alltid glad, du skriver alltid så snälla saker!

2007-09-27 @ 19:55:16
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0