Skallebank & trötthet. (37+6)

Jag har inte gjort speciellt mycket idag, Kim var så gullig så han dammsög efter jobbet så jag behövde bara städa av badrummet. Han är allt bra gullig min fästman, han bakade även blåbärspajen som vi skulle ha till efterrätt idag, den var jättegod!
Även fast jag har haft världens slappardag och bara varit hemma så känner jag mig helt slut och så har jag tyvärr världens huvudvärk.. När jag satt och tittade på tv idag så började det flimra för ögonen, jag blev nojig över att det skulle vara havandeskapsförgiftning så jag ringde till sjukvårdsrådgivningen och de kopplade mig till förlossningen på Sös, men hon jag pratade med trodde inte att det skulle vara någon fara. Det kan tydligen bli sådär ibland, bäbisen kan ligga och trycka på någon nerv.. Det kanske är efter det som jag fått ont i huvudet.

Nu är vi snart en dag närmare bäbisen... Yippieeee!!!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0