Tji fick jag.. och kärlek fick du..

..Inte vill lilla fröken Saga sova inte, hon vill hellre vara vaken, ligga och fundilera över livet, hon har ju trots allt fyllt 3 veckor!

Du är så fin älskade lilla Saga, när du ligger här brevid mig, tittar upp på mig med dina vackra stora blåa ögon, hela jag fylls med så mycket kärlek. Jag blir alldeles varm inombords och känner hur ett lugn lägger sig i  hela min kropp.
Du är högt älskad Saga, inte bara utav mig, jag ser hur din far lyser av stolthet och kärlek när han ser på dig.
Det är helt otroligt hur stark kärlek man kan känna för en så liten människa som dig. Ju mer tiden går, desto starkare blir min kärlek för dig, för varje sekund som går så fylls mitt sprängfyllda hjärta av ännu mer kärlek till dig.
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna älska någon så mycket som jag älskar dig, samtidigt som allt i nästa sekund känns som en helt underbar men mycket overklig dröm. Men i det här fallet så är drömmen verklighet...

Varje gång jag är ute med Saga så stannar folk och beundrar henne, de pratar en stund och talar om hur vacker de tycker att hon är & jag känner mig lika stolt varje gång. Tänk att jag och min älskade Kim fick världens finaste lilla dotter, helt otroligt och det är jag tacksam för var eviga dag. Är glad och tacksam för att jag fick bli mamma till dig Saga.

Du ska veta att du är otroligt älskad, inte bara utav mig och Kim, du har en stor släkt som älskar dig och som längtar jättemycket efter att få lära känna dig, envisa lilla tjej!

Jag skulle kunna fortsätta i all oändlighet och beskriva mina känslor för min (ja, för hon är verkligen MIN) underbara, älskade lilla tjej.

En sak är säker, man vet inte vad kärlek är förens man fått barn. Det finns ingen kärlek som är så stark och underbar som kärleken för ens barn.. Det är en sak som är säker..

♥ Saga, mamma och pappa älskar dig, igår, idag och för all framtid! ♥

image405

Nu sover hon visst.. Dags för sängen även för min del!

Kommentarer
Postat av: angelica

ååh gud vilken fin text! :''')
& helt underbar bild också!

2007-09-29 @ 23:20:37
Postat av: Anna

Angelica: Tack så mycket.
Bilden är min absoluta favorit av alla bilder på Saga och pappa! :)

2007-09-30 @ 06:19:57
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag glömde säga att jag tycker det var väldigt fint skrivet. Man vet inte alls vad kärlek är fram tills man får barn. Man kan tro att man älskar sin sambo/pojkvän/man eller vad man nu har mest i hela världen, men såfort man får barn inser man hur fel man hade. Visst älskar jag Sebastian gränslöst, men det kan inte alls mäta sig med det jag känner för Vincent. Och det växer bara, varje dag. Det är så sjukt stort, så man fattar det knappt själv.

2007-09-30 @ 17:50:33
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Anna

Nathalie: Tack så mycket! :) Nej, man vet verkligen inte vad kärlek är förens man får älska sitt eget barn! Jag skulle verkligen göra ALLT för Saga, känns otroligt att man kan älska en så liten människa som man bara känt i 3 veckor så himla mycket!

2007-09-30 @ 18:05:38
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0