Vad vill NI veta om mig & mitt liv?

Mer eller mindre alla som bloggar har gett sina läsare ett tillfälle att fråga precis vad de vill.
Nu tänkte jag att det var eran tur, mina kära läsare, att ställa frågor till mig.
Självklart kommer inte allt för personliga frågor att besvaras, jag kommer inte heller besvara frågor som kan "skada"/såra någon annan.

Så kom igen, det finns säkert något ni undrar över..
Ingen fråga är för liten eller löjlig. Ju fler frågor, desto roligare!



Ni har till kl. 24.00 på er att fråga allt mellan himmel & jord.
Ni kan självklart fortsätta ställa frågor hela natten,
 för jag kommer besvara frågorna under förmiddagen imorgon.



Uppdatering kl. 20:50

KOM IGEN NU GOTT FOLK, LITE FLER FRÅGOR VILL JAG ALLT BESVARA.
DET KAN JU INTE BARA VARA 7 LÄSARE SOM HAR FRÅGOR TILL MIG?
VAR INTE BLYGA, STÄLL FRÅGORNA ANONYMT OM NI INTE VILL GE ER TILLKÄNNA.

kramkram

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hej! Har inte hängt med i din blogg så länge, så denna fråga kanske redan är besvarad? Planerade ni barn eller blev det en glad överraskning? Hur reagerade era familjer när de fick veta?

2007-09-17 @ 12:27:31
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: victoria

Först måste jag bara säga att er lill dotter är underbart söt:)
Min fråga lyder,hur reagerade du närt du fick reda på att du var gravid? Var det planerat?
Lycka till med allt!

2007-09-17 @ 12:28:21
URL: http://victoriasvarld.blogspot.com
Postat av: Therése

hur ser vännerna på att ni har skaffat barn? några kompisar som också har barn? hur länge har ni varit tillsammans? *bara nyfiken* är det inte lite slitit i alla fall med att inte så sova hela nätter?
söt liten tös ni har!
*lycka till*

2007-09-17 @ 15:38:47
Postat av: Nathalie

Är ni förlovade?

2007-09-17 @ 16:57:21
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Cecilia

vad har ni för namnförslag på er fina lilla dotter? är hon lik någon av er föräldrar? hon är verkligen underbart söt! lycka till med allt!

2007-09-17 @ 18:12:13
Postat av: Mimmi

Hej! Vet inte om du redan skrivit det någonstans, men hur var förlossningen? Om det tog lång tid och så? :) Er dotter är supersöt! Lycka till med allt!

2007-09-17 @ 19:57:27
Postat av: Natalie

Hur träffades du och din kille? =)

2007-09-17 @ 20:30:36
URL: http://missmum.blogg.se
Postat av: jeanette

har tänkt på lite fler frågor nu :)
1. Hur har erat förhållande utvecklats sedan ni fick barn?
2. Vad är jobbigast/mest tidskrävande med ett spädbarn?
3. Vad gör du om 10 år?

2007-09-17 @ 21:37:26
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: Josefin

jeanette: haha, de har ju bara haft barn i knappt två veckor, det kan du fråga henne om ett halvår eller så...
Okej, min fråga: Vad vill du jobba med när du "blir stor"? (jag vet att du är stor, men du fattar... vad är ditt drömyrke menar jag. Och varför)
Kram!

2007-09-17 @ 22:17:19
Postat av: Josefin

Hur många barn vill du ha? Har du och Kim pratat om att
förlova/gifta er? I så fall, hur ser ditt/ert drömbröllop ut?

2007-09-17 @ 22:18:45
Postat av: Nathalie

Vad tycker du är bäst med att vara mamma? Vad tycker du, hittills, är jobbigt? Hur tror du att din föräldrasituation ser ut om säg, fem månader (alltså där jag är idag).

2007-09-17 @ 23:15:21
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Fia

Kanske lite sent ute men jag frågar ändå: Har du känt att du förändrats sen du fick barn? Tror du att du kommer få fler barn?

2007-09-18 @ 09:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0