Bvc-besök och nytt boende.

Idag var vi och mätte och vägde Saga, hon väger nu 7920 gram och är 66,5 centimeter lång. På 21 dagar har hon ökat 710 gram! Inte dåligt va? :) Och detta trots att hon var magsjuk förra vecka, mammas lilla stolthet är såå  go & rund.
På söndag kl. 13 ska vi kika på en lägenhet i Globen/Blåsut, vill vi ha den får vi flytta in den 4/1, jag längtar redan och jag tror vi kommer tacka ja till den (ja, jag vågar säga så fast jag inte kikat på den ens) Jag är såå trött på att bo som jag gör nu.
Igår fick Saga hem sin spjälsäng, så hon invigde den inatt, det gick strålande. Mammas stora & duktiga tös!

Idag fyller våran kära syster/moster 16 år, så vi är bjudna på födelsedagsmiddag hemma hos käre far.
 
225084-1029
(obs! bilder från 2006 = My är mkt cooolare & mognare nu för tiden)

Grattis på din stora dag, älskade lillasyster! Tack för att du finns.

Imorgon ska vi träffa Anna och åka till Ikea, jag behöver b.la. handla ett bord till Sagas matstol. Blir nog inte så mycket mer handlat den här gången, jag får stilla mig lite tills vi flyttat. Jag är såååå glad att vi har fått det här erbjudandet, det är ju inte allt för lätt att få tag i en lägenhet här i Stockholm, särskilt inte så  nära stan.
Lördag har vi inga planer, eller ja, vi skulle ha träffat Vickan, men hon hade inte tid ;)
Söndag ska vi alltså kika på lägenheten och sedan vid 15 är det födelsedagskalas hos mor.

Kommentarer
Postat av: F

Åh vad roligt, kul att få så nära stan också isf!Kram

2008-02-28 @ 16:09:08
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Nathalie

Åh, grattis! Hur stor är den?

2008-02-28 @ 18:17:14
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Gud vad roligt för er! :D Det är alltid kul med lite förändring! Hoppas att den är bra och fin :) kraam

2008-02-28 @ 21:25:25
URL: http://mimmisdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0