t i t t u t.

Igår när Saga badade så lekte hennes moster My tittut med henne och för första gången tyckte Saga att det var kul, hon skrattade gott när MY tittade upp från badkarskanten. Min lilla tös börjar bli så stor nu.
Jag vet inte om jag inbillar mig, men jag tycker det känns som att om Saga är lite kinkig och jag går fram til henne så sträcker hon upp armarna., precis "Mamma snälla, ta upp mig, jag vill inte sitta här längre..." Jag vet dock inte om det är alldeles för tidigt, att jag bara inbillar mig.

Idag ska vi ut på långpromenad med Sagas morfar. Jag skulle behöva köpa lite nya strumbyxor (det blir ju varmare & varmare nu = det funkar finfint med leggings och en tunika/klänning). Ikväll ska vi på middag hos min faster med familj. Imorgon ska jag och Saga träffa en kompis till mig, Samme, vi umgicks väldigt ofta under gymnasieåren, han gick i en klass över mig. Men sen har vi haft rätt sporadisk kontakt de senaste åren, men vi ska alltså ses på söndag för promenad på Djurgården (han bor i en båt på Strandvägen, hur coolt är inte det?) efter promenad blir det fika. Han måste ju, för en gångs skull, få se Saga vaken. Så länge vagnen rullar utomhus så sover fröken S gott.

DSC00038.JPG

(Bild tagen den 22/2-2008, med min mobil, därav den dåliga kvalitén)

Vad har ni för planer i helgen?

Passa på och gå ut, de har ju lovat fint väder!

Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Tess

vad kul att ni fortfarande har kontakt, jag typ ingen kontakt med mina gamla skolkamrater typ en från högstadiet och två från gymnasiet.

2008-02-23 @ 18:44:23
URL: http://tessigirl.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0