Veckans planer.

Imorgon, måndag, så ska vi träffa Tessan och hennes son Liam för lunch och promenad på Djurgården. Det ska verkligen bli mysigt att träffa dem, var långt före jul som vi träffades bara vi två med barnen. :) Skönt att få prata av sig med en mamma som har barn i ungefär samma ålder. På kvällen kommer pappa och Eva hit på middag, som alltid bjuds det på Björneborgare med pommes.

På tisdag ska jag åka in till Odenplan för att färga håret, kl. 10.30 ska jag vara där. Efter det har jag tänkt åka till Ikea (Någon som vill hänga med? :) Alla är upptagna på tisdag, så verkar bli bara jag och Saga som åker själv.), vi behöver lite grejer till köket, b.la. smörknivar. Sedan ska jag kika på ny lampa till hallen, ska kika på Bolagret också, de brukar ha bra, billiga och roliga lampor där. Jag ska också köpa mig en sån där uppblåsbar kudde till Sagas matstol. Under tisdags kvällen kommer min syster Ida hit, vi ska käka tacos och ha tjejkväll. :)

Onsdag så har jag tvättstuga 11.30-16. På kvällen ska Saga få smaka mat för första gången, potatispuré blir det, gjord på potatis som min mamma odlat, så den är giftfri!

På torsdag blir Saga 5 månader, vi ska till BVC för vikt & längdkontroll + att Saga ska få den hemska 5-månaders sprutan.

Fredag har vi ingenting inbokat, utifall att Saga får feber efter sprutan.

Lördag-Söndag ska jag vara barnvakt åt mina underbara kusiner Tindra & Theo.

225084-961
225084-962
225084-963
225084-964
Mammas lilla assistent lattjar lite i köket..

Kommentarer
Postat av: josefin

Vad söt hon är i sin lilla stol! Spännande att prova mat för första gången också. Bli inte besviken om hon spottar ut allt, för de flesta tar det en stund att vänja sig. Just potatis har Alvin förresten aldrig gillat, spelar ingen roll hur mycket bröstmjölk/vanlig mjölk/smör man har i...

2008-02-04 @ 08:00:59
Postat av: Anna

Josefin: Tack snälla! :) Ja, det ska bli väldigt spännande, men som du säger, det mesta åker väl ut igen. Jag gillade inte heller potatis som liten. Kram

2008-02-04 @ 08:57:52
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0