Ändrade planer.

Idag har Nathalie och Vincent varit här, vi var ute på promenad och sedan gick vi hem till oss, lagade lunch, Saga och Vincent "lekte" med varandra, eller snarare, Vincent lekte & Saga skrattade. :) - Men tro det eller ej, jag tog inte ett endaste kort när de var här. Däremot så tog jag kort precis när de gått hem, Saga var helt utslagen, lilla sömntutan.

sover
sömntuta

Jag skulle ju egentligen ha klippt mig imorgon & lunchat med pappa på torsdag, men min faster hade glömt att hon hade bokat in mig, så hon skulle vara ledig imorgon. Hon skulle försöka hinna klippa mig på torsdag eller fredag. Så vi åker och lunchar med pappa imorgon.
Saga
busungeSötis
3 fina bilder från den 11/1 <3

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hejsan! Supergulliga bilder :) Undrar om det är Sagas säng som hon ligger i? Den i rotting. Grymt fin i alla fall. Något som jag kan tänka mig att ha när jag får barn. :)

2008-01-20 @ 11:58:30
Postat av: Anna

Katarina: Ja, det är sin egen säng hon ligger i, det är min gamla, så jag och mina syskon har legat i den underbara sängen :)

2008-01-20 @ 23:18:47
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0