Bvcbesök.

Vi ska vara hos BVC vid 15-tiden, idag ska vi endast mäta och väga lilla knubbisen (inte för att vi brukar göra annat, känner inget som helst förtroende för "våran" bvc-sköterska. Våran ordinare tant har varit sjukskriven i princip sen vi började gå där, vi har haft henne 2 gånger, resten av gångerna har vi hattat runt bland andra sköterskor). Hade jag haft en egen våg och möjlighet att mäta Saga hade jag nog slutat gå till BVC, det ger mig ingenting. Jag tror hon har gått upp en hel del sedan vi var där sist i början av december, hon äter ju enbart ersättning nu &  hon har blivit riktigt rund & go. Riktiga små hamsterkinder har hon fått. <3
Vid 3-månaderskontrollen vägde hon 5330 gram & var 58,6 cm lång. Jag tror absolut att hon gått upp till över 6 kg & hon är säkert 61 cm lång. Men, men, vi får se om 3 timmar. :)

image902
image903
image904
image905
- Kolla vilka lååååånga ögonfransar Saga har.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men du... Kan du inte begära att få byta till någon du trivs med? Det gjorde jag, kände direkt att den första jag hade var helt inkompetent. Jag frågade om man kunde äta alvedon fast man ammade och det visste hon inte så hon var tvungen att gå och fråga någon annan. Okey att man inte kan veta allt men det där borde väl vara rätt grundläggande?
Man spenderar ju en del tid hos BVC så då är det inte mer än rätt att man trivs.
Jag tatuerade mig sist när jag var 16, då tatuerade in Helly i svanken. Det gjorde jävligt ont vid benet men jag kan tänka mig att det gör mer ont vid handleden eftersom huden är så tunn där.
Men blir lite sugen när man ser hur snyggt det blev;) Du hade ett hjärta med farmor tatuerat tidigare eller är jag ute och cyklar.

2008-01-09 @ 15:33:52
URL: http://hellywesterlund.blogg.se
Postat av: Helena

Men du... Kan du inte begära att få byta till någon du trivs med? Det gjorde jag, kände direkt att den första jag hade var helt inkompetent. Jag frågade om man kunde äta alvedon fast man ammade och det visste hon inte så hon var tvungen att gå och fråga någon annan. Okey att man inte kan veta allt men det där borde väl vara rätt grundläggande?
Man spenderar ju en del tid hos BVC så då är det inte mer än rätt att man trivs.
Jag tatuerade mig sist när jag var 16, då tatuerade in Helly i svanken. Det gjorde jävligt ont vid benet men jag kan tänka mig att det gör mer ont vid handleden eftersom huden är så tunn där.
Men blir lite sugen när man ser hur snyggt det blev;) Du hade ett hjärta med farmor tatuerat tidigare eller är jag ute och cyklar.

2008-01-09 @ 15:34:10
URL: http://hellywesterlund.blogg.se
Postat av: moster Ida.

Hon är så sjukt söt! Min lilla älskling..

2008-01-09 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0