God fortsättning!

Nej, varken förlovning eller giftemål blev det igår för min del.. ;) Jag och Kim förlovade oss den 2/3-2006 i Nerja,  Spanien. Jag kan inte tänka mig själv i bröllopsklänning, inte ännu iallafall, jag är ju bara 21 år & har hunnit med ganska mycket som andra 21-åringar inte har haft en tanke på att göra ännu, så därför måste jag ju ha kvar något spännande att se framemot.
Vi hade en överraskningsfest för min farmor som fyllde 70 år. Kvällen var så himla lyckad och farmor strålade ikapp med fyrverkerierna (som för övrigt höll Saga vaken mer eller mindre hela kvällen, vid 1 snåret slocknade hon).

Mer detaljer och bilder från festen kommer imorgon, jag är så trött så ögonen går i kors.


Kommentarer
Postat av: Natteli

Elliott sov genom alla fyrverkerier.. Han sov som en stock. Det var först när alla smällare slutat att panga som han vaknade och inte ville somna om.. :/ Han sover bäst när det är massa oljud.. :P

2008-01-01 @ 22:48:07
URL: http://flugovalpen.blogg.se
Postat av: Ahnna

Jag gifte mig som 21åring och är gift med samma karl än så ....men men. Men kul med fest för farmor. Kram Ahnna

2008-01-01 @ 22:54:38
Postat av: Josefine

Hoppas du haft ett trevligt nyår!

2008-01-02 @ 00:07:14
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se
Postat av: Anna

Natteli: Hade vi varit hemma hade det säkert inte varit nåt problem, men Saga sover inge bra när vi är iväg..
-
Ahnna: Jag menar absolut inte att man inte kan gifta sig som 21-åring & att det inte håller. Har man hittat den rätta så har man, vare sig man är 14 eller 64! :) Jag menade mer på att jag känner som så att nu har vi bockat av "att göra-listan" i rasande takt, så nu lugnar vi ner oss lite & spar lite på "efterrätten" (haha, folk brukar göra tvärtom, men varför göra som alla andra? ;)). Det glädjer mig verkligen att höra att ni fortfarande är gifta, idag skiljs ju folk till höger & vänster. Kram
-
Josefine: Det var en helt underbar nyårafton! bilder & mer detaljer kommer så fort jag hinner!

2008-01-02 @ 04:21:27
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Lina

Tusen tack!:)

tycker ni är kloka :) jag o fredrik har inte ens förlovat oss ännu! våra nära vänner förlovar sig hit o dit sen tar det slut o förlovningen bryts.

Vi vill vara säkra på att vi gifter oss om/när vi förlovar oss. Men sånna är vi :)

tycker också att många gufter - sen skiljer sig alldeles för enkelt.. Så jag tycker
du/ni är kloka som väntar :)


du, får man vara så fräck o fråga hur du har fått kanterna på bloggen sådär vågiga? Verkligen jättefint!

Hoppas nu ni får en underbar dag!

Kram

2008-01-02 @ 09:17:40
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Anna

Lina: Tack för dina fina ord! :) Ja, och sen är det ju så, att när man får barn så frågar folk, nästan på automatik, när man ska gifta sig.. Det stör mig lite.. Hur länge har du och Fredrik varit tillsammans?
Det är inte jag som designat bloggen (jag kan ingenting om sånt, hehe).

Kram!

2008-01-02 @ 10:29:14
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Lina

Nähää.. va synd :( Vem är det som designat din blogg då ? *kanske kan fråga den personen* :)

Jag o Fredrik har "bara" varit ihop i 2 år... Säger man det sen tillägger "och vi har en dotter på 1 år" så får man höra både det ena och det andra.

Jag blev gravid bara 3 mån efter att vi träffats och visst - jag hade önskat att det dröjt längre. Blev skitskraj och helt förtvivlad. (jag åt p-piller!)

Men ganska snabbt bestämde vi oss för att behålla och berättade för släkt o vänner. Och det har ju gått kanon fram tills idag. Säkert många förhållanden hos dom som "varit ihop i 100 år" som skaffar barn - o sen tar förhållandet slut.

Bara det att dom slipper höra "ni skaffade barn för tidigt", "hur kunde ni välja att behålla barnet" osv..

Tråkigt men sant!

Hur länge har ni varit ihop då ? *nyfiken*

kram

2008-01-02 @ 11:12:22
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0