Jag har ångrat mig lite.

Eftersom att antal besökare näst intill halveras under helgerna så har jag tänkt att ni har t.o.m. imorgon på er att få lösenord, sedan lösenordskyddas bloggen.

[email protected] om ni är intresserade av att forstätta läsa.

Ni som "ansökt" om lösen, men inte fått det, jag känner att jag vet för lite om er, skriv lite mer om er själva, om ni har blogg/bilddagbok eller är medlemmar på familjeliv. se. Så, är ni fortfarande intresserade, maila lite mer om er själva. Jag menar inte att ni behöver skriva efternamn och så, men kanske vart ni bor i landet, ålder m.m.

Kram & hoppas vi ses igen när bloggen är lösenordsskyddad.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan. Jenny heter jag o är 18 år. Bor i helsingborg o går sista året. vill gärna ha barn snart o älskar att läsa din blogg. jag följer er även på bilddagboken där jag heter sandinen. Är fortfarande intresserad att få lösenordet så jag kan följa er i eran vardag. min mail är [email protected]. Kram jenny

2008-01-14 @ 20:35:06
Postat av: Satu

Ok,tack för tipset. Ska nog kolla på den i verkligheten först då.

Kram

2008-01-15 @ 11:31:31
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0