Planer.

Sen vi kom hem från farmor i söndags har vi tagit det lugnt & mest varit hemma. Igår träffade vi ju Nicole & Camilla. Idag var vi ner till Farsta och lunchade med min f.d arbetskamrat Wanja & hennes väninna.

Jag & Saga blev igår bjudna på tjejmiddag som ska vara ikväll hos Pia & Vickan. Först tackade jag nej, men så kände jag idag att vi kanske borde åka dit iallafall. Är lite nedstämd idag. :( Men, men, får väl ta och höra av mig till dem och se om vi fortfarande är välkomna. :)

Imorgon så ska jag röja undan julen, byta gardiner m.m & sedan storstäda hela lägenheten. Imorgon kväll ska vi hem till mamma på tjejmiddag, det ska bli mysigt. Var väldigt länge sedan vi sist hade tjejmiddag ihop.

Söndag så ska vi åka ut till Södertälje och träffa Henrik & Anneli och deras lilla Linnéa som föddes i november, jag har aldrig träffat varken Anneli eller Linnéa, så det ska bli skoj!

Måndag kommer mina vänner från Finland hit över dagen, så jag vet faktiskt inte vad vi ska roa dem med hela dagen, någon som har nåt förslag på vad jag kan göra med dem? De har barn i åldrarna 5-13 :)

På tisdag kommer Nathalie & Vincent hit, vi ska väl äta lunch ihop & bara umgås. Skönt att träffa andra unga mammor.

Onsdag så ska jag klippa mig, börjar bli "lång"hårig igen, håret går ner till axlarna nu, så nu ska det kapas av igen. Har aldrig trivts så bra i någon frisyr sedan jag klippte mig kort.

Torsdag har jag tänkt att åka till morfar Björns jobb & luncha, får se om han har tid. <3

Fredag så har jag tvättstuga mellan 11.30-16.00

Fullt upp med andra ord! Det gillar jag :D

image911
image912
image913


Kommentarer
Postat av: Lena

Kom in här av en slump å säger hej. Va söt hon är och vilken fin tatuering som du har gjort! =) Trevlig helg!

2008-01-11 @ 15:32:14
URL: http://lenisen.blogg.se
Postat av: Satu

hej Anna!

Tycker du bord eregistrera dig på familjeliv,om man blir plusmedlem,kostar 20 kr i månaden och bara så länge du själv vill, kan man vattenmärka alla foton man vill där innan man lägegr ut dom på bloggen.
Detta för att skydda bilderna från att hamna i Pedofiler händer och på olika sajter där sådana perversa psykos håller till!

Jag gjorde det idag! ;-)
Håller på nu och vattenmärker Cassies foton och mina andra 2 pojkars foton.
Går igenom bloggen iövrigt och kollar s
jag inte lämnat ut nån annan viktig info ,för isåfall ska jag radera det.
'
Kram ,och vad söt hon är!

tack för komentaren *den värmde* =)

2008-01-11 @ 16:33:35
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: F

oj kommenterade visst inlägget efter detta, fast de va meningen att den kommentaren skulle höra hit:)Kram igen!

2008-01-11 @ 17:11:28
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0