Tatuering.



image901
image900

Kommentarer
Postat av: Ladysoul

Gud vad snygg den blev!!!

2008-01-09 @ 01:59:41
URL: http://ladysoul.se
Postat av: Petra

Åh, vilken fin. Den kommer du älska resten av livet.

2008-01-09 @ 02:30:16
URL: http://www.metrobloggen.se/petra
Postat av: En Mölnbobos Liv

Vad fin den var, vilken genomtänkt "design". Har du ritat den själv?

2008-01-09 @ 07:50:57
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Ahnna

Jätte snygg. Jag ska också tatuera mig snart. Har ju sex stycken tatueringar på gång, men får ta en i taget. kram Ahnna

2008-01-09 @ 08:01:20
Postat av: pappsen

Blev ju kanon...fast David å jag e lite besvikna på val av tatuerare...svikare ;)
P&K

2008-01-09 @ 08:40:00
Postat av: Anna

Ladysoul: Tackar! :)
-
Petra: Om inte annat så kommer jag alltid känna stolthet över den.
-
En Mölnbobos Liv: Tack så mycket. Min bästa kompis Victoria satt på t-banan och "klottrade" lite, så den är inte "designad" eller "genomtänkt" på det viset.
-
Ahnna: Tack. Wow, 6 st, det var inte illa. Kram
-
Pappsen: Tack. HaHa, förstår att ni är besvikna. Puss!

2008-01-09 @ 09:01:25
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: josefin

Å vad fint det blev!! Vad roligt! kram

2008-01-09 @ 09:06:46
Postat av: Fia

Fint!:)Kram

2008-01-09 @ 10:28:44
Postat av: Mimmi

Underbar tatuering! Gick den snabbt att göra? :) Kram

2008-01-09 @ 11:07:41
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: Anna

Josefin: Tack! Kram!
-
Fia: Tack :) Kram.
-
Mimmi: Danke! :) Ja, det gjorde den, det tog kanske en 30 min allt som allt. :) Han var skit trevlig tatueraren så vi satt mest och snackade :D HaHa. Kram

2008-01-09 @ 11:09:07
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Helena

Dösnygg! Funderar på Tyras namn men jag har inte glömt smärtan från sist jag tatuerade mig, fast då tog det i och för sig två timmar så en halvtimme kanske till och med jag kan stå ut med:)

2008-01-09 @ 12:21:05
URL: http://hellywesterlund.blogg.se
Postat av: Anna

Helena: Tackar. :) Vart tatuerade du dig sist? Den här tatueringen tror jag gjorde allra ondast (eller så har jag glömt hur ont jag tyckte jag hade DÅ) ;)

2008-01-09 @ 12:56:24
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Natteli

Shit vad snygg!! :D

2008-01-09 @ 14:21:25
URL: http://flugovalpen.blogg.se
Postat av: Anna

Natteli: Tack! :D

2008-01-09 @ 22:08:40
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Anonym

Fan vad ful du är! Jävla WT är vad du är. Äckliga människa.

2008-01-10 @ 09:42:52
Postat av: Anna

Anonym: Kul att du tar dig tid att gå in på min blogg iallafall :) Måste betyda att jag eller Saga lockar dig åtminstonde lite ;) Mer kärlek åt folket. PUSS & KRAM!

2008-01-10 @ 16:12:37
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Il duce

Hittade in av en slump. Även det bisarra lockar vet du väl? Det som grämer mig är att statlig eugenik togs bort. Nu får vilka som helst skaffa barn utan att ens testa sina gener först. Vilka patrask som helst får uppenbarligen skaffa barn. Snacka om egoism istället för att tänka på allas bästa.

Nåväl, det var längesedan svenskar var något att hänga i granen.

2008-01-10 @ 19:19:14
Postat av: Anna

Il duce: Ja, något måste ju ha lockat eftersom att du kikar in igen ;) Är det p.g.a. tatueringen som du dömer mig att vara WT och patrask? Herregud, ytliga människa. Trist att du ska behöva ödsla din tid här hos mig.

2008-01-10 @ 19:48:13
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Il duce

Vad skrev jag sist? Att även det bisarra lockar. Det bisarra och felaktiga upphör inte att existera för att jag kollar bort.

Hur drar du den slutsatsen att det skulle vara din tatuering? (Vilket enbart vittnar om vilken ytlig navelskådare du är). Nej, verkligen inte. Berätta.

Jag baserar det jag skriver på helt andra grndvalar än någon ynka tatuering.

Är det trist? Jag avgör själv vad jag anser vara trist. Ja se svenskar...Hur fan ser du ut föresten? Som en svensk hora där bäst före-datument har gått ut. Sedan den statliga eugeniken togs bort har befolkniningskaraktären förändrats drastiskt till det sämre på grund av en form av de-evolution.

2008-01-10 @ 19:57:27
Postat av: Anna

Il Duce: Jo, jag såg det. Du måste ha ett grymt tråkigt liv som måste "roa" dig med att klanka ner på folk du inte känner. Undra vart på vägen det hemska hände för din del?

Då vill jag mer än gärna att du berättar för mig var du grundar dina tankar om mig.

Och eftersom att det är ett fritt land får du tycka precis vad du vill om mig, men av vilken anledning måste du trycka ner andra för? Du måste i grund och botten vara en väldigt sorlig själ som sprider så jävla negativ energi kring dig.

2008-01-10 @ 20:06:31
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Il duce

Måste jag ha det? På vilket sätt måste jag ha det när jag en ledig kväll avsätter några minute åt detta? Förklara din ekvation. Det roar mig inte det minsta. Det har inte hänt mig något hemskt. Jag drar sällan saker ner till individnivå då jag är integralist.

Visst. Mina tankar grundar sig i hur du skriver, vilken navelskådare du är. Du drar allting ner till individnivå. Det är du, och ditt barn. Absolut patraskvarning är givetvis när man tatuerar in sitt barns namn, även om det är en bisak i det hela. Individen helgas i det allmäna, inte tvärtom. Vidare ser din rasliga karaktär ut att vara under all kritik. Du har en blandning av nordida och baltida drag, det ger en disharmoni där de nordida dragen förstör de baltida dragen. Inget fel i nordida drag, men du ser varken svensk eller baltid ut, utan enabrt vattnig och billig. Likt dina tankar och åsikter. Allt hra dragit ner till en pyttenivå, med all avsaknad av integralism och holism, vilket egentligen är grunden till existensen.

Trycekr jag ner dig? Jag skulle kunna använda mig av värdenihilism och bevisa motsatsen, men jag avstår med att enkelt förklara det som så här: Dina subjektiva upplevelser är på intet sätt en rådande objektivitet. Vad du upplever som negtivt är positivt för någon annan, det negativa är det som ger det positiva existensberättigande, precis som döden ger livet existensberättigande. Motsatsteorin gäller givetvis, även om du uppenbarligen inte känner till den.

Ska vi se om du kan förkalra dina slutsatser nu då.

2008-01-10 @ 20:14:02
Postat av: Il duce

PS. Jag stavar ganska dåligt på svenska. Får ha överseende.

2008-01-10 @ 20:19:52
Postat av: Anna

Il Duce: Om du av att ägna "några minuter" kommer fram till den slutsatsen att jag är en WT människa så är du mkt fördomsfull. Jag vill visa hela världen min kärlek till mitt barn & det har jag valt att göra genom att tatuera mig. Trist att du tkr att det är patraskvarning på det, jag är glad & stolt över alla mina tatueringar.

- Slut diskuterat, jag har viktigare saker att göra, som att diska, än att diskutera med dig du sorgliga människa.

2008-01-10 @ 20:34:06
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Il duce

Fördomar kan vara sunt och positivt för att få fram den bästa befolkningskaraktären. Men du använder ordet i fel bemärkelse. Såg bilder på barnets pappa och förstod att allt är förlorat. En blekfet söndertatuerad patraskmänniska. Det är därför jag är emot att vilka som helst får skaffa barn, men tyvärr har staten avskaffat tvångssterilisering, alltså eugenik.

Du förstod uppenbarligen inte vad jag skrev och kunde inte heller bemöta mina argument. Bara det vittnar ju om vilket obildad människa du är. Men vad kunde man förvänta sig av en rasligt degenererad slasktratt som du, som varken är av någon ren nordid subras eller ren baltid subras heller. Den ser smutsig och oren ut, skriker av disharmoni. Förr eller senare kommer förhoppningsvis större delen av befolkningen vakna upp och inse att folkkaraktären måste ändras.

2008-01-10 @ 20:39:34
Postat av: Anna

Fredrik, jag hoppas att du är den första att raderas från jorden. Stor i orden, liten på jorden. God natt på dig, hoppas du inte drömmer allt för många madrömmar om mig.

2008-01-10 @ 21:03:46
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Il duce

Jag har inget svenskt namn alls, jag är från södra Europa. Givetvis tror du vad du vill. Stor i orden? Jag nyttjar en normal vokabulär, vilket du som infödd behärskar sämre än mig som inte ens är född i Sverige, haha.

Vi kan konstatera att du inte förstår vad jag skriver. Du är alltså obildad. Vi kan kosntatera att du inte kan förklara dina slutsatser, vilket du har fått två chanser att förklara nu. Du är alltså obildad.

Ja, gå och sov bredvid din blekfeta valross till kille.

Vitória!

2008-01-10 @ 21:20:55
Postat av: Ahnna

Men vad är detta??? Jag skriver inte mer,men anna du vet ju vilka som vill läsa så , blir det för mycket lösenord på bloggen/kram ahnna

2008-01-10 @ 21:23:06
Postat av: Björn

Il duce, du skriver "Nåväl, det var längesedan svenskar var något att hänga i granen". Lustigt att du skriver så för det var precis vad italienarna gjorde med den småväxte "Il duce".
Vidare skriver du "blekfet" "disharmoni" "vattnig och billig" där är han igen "Il duce". Navelskåderi är ytterligare något som betecknar din favorit, den kraken nådde ju inte längre upp på en vanlig europè än just naveln.

Denna typ av blogg handlar självklart om en mor och hennes barn, där har du tydligen missat något väsentligt. En gissning från min sida är att du inte själv kan få barn, känner avundsjuka och måste få utlopp för din aggression på detta vis.

Att ha åsikter om en blogg tycker jag är helt ok, det hör till att alla inte håller med bloggaren. Men du väljer att vara anonym med alla dessa synpunkter och påståenden, det är fegt.
Slutsatsen jag gör är att det är lika lite stake i dig som det var i (nu kommer han igen) Il duce.

2008-01-14 @ 17:49:41
Postat av: Il duce

Träffade jag ett känsligt ämne med tanke på Sveriges framtid och hur krigsdrabbade länder gått om Sverige? Uppenbarligen.

Det går mycket myter, så kallade faktoider. SOm att Hitler skulle ha haft bruna ögon och att han skulleha varit kort. Hitler och Napoleon var av normallängd för sina respektive levnadsstider och med tanke på dess rastillhörighet. Detta gäller även Il Duce. Mediterraner är inte alltid speciellt långa.

Jag bär varken på agressioner eller har några problem med att få barn. Detta är enbart försök att förklara något du inte förstår dig på. Det gör du enklast genom att dra det ner till individnivå då du är fast förankrad i en flyktig materialism. Då är det enklast att ta till känsloargument. De biter dock inte. Du måste leverera mer sakliga kommentarer . Detta är typiskt för dumokrater.

Jaha, vill du ha mitt personnummer? En bild av mig? Vad? Du är själv anonym, eller vad har du för adress? Vad heter dina eventuella syskon osv?

Ingen stake i Il Duce? Märkligt. Hur kommer det sig då att det var tack vare han och hans politik som det infördes folkpensioner i Italien? Hur kommer det sig att det var han och hans politik som skapade fler arbeten i Italien och höjde levnadsstandarden? Jag kan slänga upp lite dokument och fakta om du vill. Men det ter väl sig skrämmande i dumokraters ögon och det är tryggast att läsa Aftonbladet och de lögnaktiga skolböckerna.

Ala Fascista!

2008-01-15 @ 10:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0