Kalas?

Sitter här och funderar på om vi ska ha lite kalas (=fika) för Saga när hon blir 6 månader (alltså nästa fredag). Egentligen, varför inte? Det är ju en anledning att bjuda in familjen och så kan man baka lite gott!
Jo, så får det bli!
Får se bara hur många som kan komma med så kort varsel.
Jag hoppas så många som möjligt kan komma.
 
På mitt 21-års kalas berättade vi för folk att jag var gravid! :) Alla blev såå glada! :)

image1033



Nu till en helt annan sak, imorgon ska jag börja köra GI-metoden. Är grymt trött på min jävla kärlekshandtag, visst, de var stora innan graviditeten, men nu är de ännu större. Jag har ju så himla mkt fina kläder som bara väntar på att få bli använda! Vore ju skönt att vara i form inför sommaren. Motionen är det ju inge fel på, jag promenerar oftast minst 1 timme/dag, oftast blir det längre. Jag får motion och Saga får sova utomhus, det är ju perfekt!
Min kompis Anna är "expert" på GI-metoden, hon har mailat mig massa information, men jag har inte haft tid att läsa igenom det, så det ska jag göra ikväll. Det enda tråkiga är att man inte "får" äta mer än en frukt per dag. Jag får väl knapra gurka & tomat hela dagarna! :)
Det vore ju så skönt att gå ner i vikt! Och hängmagen den ska också bort! Usch! Men så fort jag vet vart vi ska bo ska jag köpa gymkort! (Dålig bortförklaring va?)


Nu ska jag göra oss iordning, om 3 timmar så smäller det! Iiiiik, jag är faktiskt lite nervös och pirrig!



Kommentarer
Postat av: Eva

Jag håller alla tummarna, känner på mig att du får den. Kram

2008-03-02 @ 10:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0