Lördag.

Vid 7 vaknade Saga, jag kände mig mer död än levande. Vi gick upp, lekte en stund och vid 8-tiden gick vi ut på promenad, det var skönt, men jag var dyblöt! Vi kom hem igen vid 9.30. Då fick Saga en portion gröt och sedan lekte vi, städade lite och förberedde för middagen. Vid 12-tiden somnade Saga och då gick även jag och la mig, trodde inte jag skulle kunna somna.. Har mycket tankar som snurrar runt i huvudet just nu... Men jag somnade och vaknade vid 14-tiden när Saga väckte mig, hon låg och pratade/sjöng/skrek i sin säng, älskade barn! Strax efter att vi gått upp ringde Nathalie och sa att de var på väg från Älvsjö. När de kom så gick vi ut på en promenad, efter promenaden drack vi tea och käkade chocklad för att bli lite varma, barnen lekte med varandra, eller snarare, Vincent lekte med Saga. Usch vilket ruggigt väder det varit idag! Hoppas det är bättre väder imorgon! Nathalie, Sebastian och Vincent åt middag här, idag blev det wokat med ris och blåbärspaj till efterrätt. Jag blev nyss klar med disk och allt, Saga sover sen 1,5 timme tillbaka.

Jag är mycket spänd inför morgondagen, vid kl. 13 ska jag kika på lägenheten och jag hoppas verkligen att jag gillar den och att jag får den i sånt fall! Efter lägenhetsvisningen ska jag hem till mamma, det är kalas för min kära syster My!

Jag ska strax lägga mig, är grymt trött, trots att jag sov nästan 2 timmar idag på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0