The end of the story.

Många av er läsare har säkert lagt märke till att jag knappt nämnt Kims namn sedan i julas..
Det beror på en enda sak..
Den 23/12 gick vi skilda vägar. Det känns för jävligt, ensamt och som ett stort jävla misslyckande! Ingen vore gladare och lyckligare än jag om det funkade för oss. Det var jag som bestämde mig för att jag inte orkade ha det som jag hade det då. Idag ångrar jag grymt mycket att jag gjorde slut, jag vill försöka en sista gång, men Kim känner att han orkar inte kämpa nå mer. För ja, vi har kämpat, länge! Det tär på förhållandet att bara bo i en etta och det tär på förhållandet att bara en har inkomst. Vi har, från dag ett, bott ihop hela tiden. Vilken kanske inte var så smart, men hur skulle vi ha gjort istället då?

Det här känns så jäkla tråkigt och jag tycker så himla synd om Saga, jag ville ge henne det allra bästa och det kan jag inte göra nu.

Saknaden av Kim och ensamheten får mig nästan att gå under, men jag måste orka för Sagas skull. Jag ångrar inte en sekund att vi valde att behålla henne, men fan, jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att Kim orkade kämpa lite, lite till.

Det värsta av allt första veckorna var att inte ha någon att vänta på, ingen Kim som kom hem efter jobbet. Ja, jag har Saga, men hon är inget vuxet sällskap. Det var skönt att ha en brytpunkt på dagen, om Saga hade en dålig dag kunde Kim avlösa mig en stund. Så funkar det ju tyvärr inte idag, jag får göra allt, städa, tvätta och laga mat med Saga "hängandes på armen".

225084-1044

Vi firar våran förlovning, 2 mars 2006, Tamango Hill, Nerja, Spanien.
225084-1045
Vi i ett nötskal.
225084-1046
Saga och Kim, 8/9-07
Pappa, vi saknar dig! / Anna och Saga.


Kommentarer
Postat av: josefin

Jag blir alldeles tårögd trots att jag redan visste om det. Men du ska inte tycka synd om Saga, om ni inte hade det bra ihop har hon det ju bättre med er separerade. Barn känner ju hur föräldrarna mår... Hoppas att du snart känner dig bättre och lite gladare och att Kim ändå får en aktiv roll i Sagas liv.
stor Kram!

2008-03-04 @ 09:08:22
Postat av: F

Vad tråkigt, jag har faktiskt tänkt på att du inte nämnt honom så mycket den senaste tiden. Men hoppas att det blir bra ändå! Det är ju bra att du verkar ha en så fin familj som ställer upp för dig!Kram!!!

2008-03-04 @ 09:32:51
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Midwinter

Ögonen rinner... Såklart det måste kännas jobbigt och tungt, det SKA det göra! Saga kommer få det allra bästa ändå. Hon kommer fortfarande ha dig som mamma och Kim kommer fortfarande vara hennes pappa oavsett. Även om det kommer kännas jobbigt och tungt för en väldigt lång tid framöver,så kommer det bli lättare!! *skickar en kram*

2008-03-04 @ 09:38:24
Postat av: Nathalie

Vi tänker på dig!

2008-03-04 @ 11:02:43
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Muppelina/Camilla

Oj vilka månader du gått igenom. Vet hur tufft det är att göra slut med någon och första tiden efter uppbrottet är ju fruktansvärt - men man reser sig så sakteliga och går vidare - oftast som en mycket starkare kvinna än innan!

*kram kram*

2008-03-04 @ 15:57:07
Postat av: Muppelina/Camilla

Oj vilka månader du gått igenom. Vet hur tufft det är att göra slut med någon och första tiden efter uppbrottet är ju fruktansvärt - men man reser sig så sakteliga och går vidare - oftast som en mycket starkare kvinna än innan!

*kram kram*

2008-03-04 @ 15:57:15
Postat av: Ahnna

Åhh jag har inte tänkt på det...tycker du är stakt som fixar detta. Kramar med stryka i från mig

2008-03-04 @ 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0