Bråttom, bråttom..

.. massor att göra.. Måste plocka undan lite här hemma, sterilisera Sagas nappflaskor och nappar och lite annat pyssel. Sedan ska jag göra mig iordning, åker sen till Sundbyberg för att beställa tid till tatueingen och så ska jag försöka byta Lacoste-skorna Saga fick i julklapp, tänkte byta till en större storlek, så hon kan ha dem när hon börjar gå. Efter besöket i Sumpan beger jag mig hem till lilla farmor, blir kvar där över natten också. Kommer med andra ord inte hinna berätta om hur nyårsafton var idag, men lyckad var den! Har börjat skriva om festen, men inte kommit så långt.

Kram & på återseende

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Jag hoppas du får en go dag. Jag förstod vad du menade om bröllop. Nu ska ni njuta av Saga. Kram Ahnna

2008-01-02 @ 15:01:29
Postat av: Josefine

Lät som en helt fullspäckad dag!

2008-01-02 @ 21:55:28
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se
Postat av: Ahnna

Hur går det? blir det någon tatto?/Ahnna

2008-01-04 @ 14:24:59
Postat av: Ladysoul

När ska du göra tatueringen? Kram

2008-01-06 @ 19:40:06
URL: http://ladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0